Hanna Krall w przestrzeni wydawniczej i medialnej – analiza obecności w pierwszym piętnastoleciu XXI wieku
DOI:
https://doi.org/10.24917/20811861.14.8Słowa kluczowe:
Krall Hanna (1937-), rynek wydawniczy w Polsce w XXI w., media masoweAbstrakt
Celem opracowania jest zaprezentowanie twórczości Hanny Krall oraz jej obecności w mediach przy wykorzystaniu baz danych Biblioteki Narodowej, oficjalnej statystki państwa, jaką jest „Ruch Wydawniczy w Liczbach” oraz bazy EMIS (Emerging Markets Information Service). Autorki podejmą próbę określenia, jakie książki Hanny Krall należą do najczęściej tłumaczonych na języki obce oraz w jakich okolicznościach, i w jakich mediach pojawiały się, w okresie 2001-2015, wzmianki o Hannie Krall. Analiza ilościowa powinna dać odpowiedź na pytanie o obecność Hanny Krall na rynku wydawniczym i medialnym.
Bibliografia
Reporterka. Rozmowy z Hanną Krall. Wybór, kompozycja, uzupełnienia oraz dokumentacja Jacek Antczak. Warszawa: Rosner i Wspólnicy, 2007
Pisarek W., Wstęp do nauki o komunikowaniu. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 AUPC Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.