Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska., Beata Żołędowska-Król przy współudziale Bożeny Jaskowskiej, Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie, Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, Warszawa 2019, 292 ss., ISBN 978-83-65741-17-2
DOI:
https://doi.org/10.24917/20811861.18.32Słowa kluczowe:
management; marketing; library science; libraries ; reviewAbstrakt
Review of book: Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska., Beata Żołędowska-Król przy współudziale Bożeny Jaskowskiej, Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie, Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, Warszawa 2019, 292 ss., ISBN 978-83-65741-17-2Pobrania
Opublikowane
2020-07-17
Jak cytować
Król, M. B. (2020). Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska., Beata Żołędowska-Król przy współudziale Bożeny Jaskowskiej, Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie, Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, Warszawa 2019, 292 ss., ISBN 978-83-65741-17-2. AUPC Studia Ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia, 18, 430–432. https://doi.org/10.24917/20811861.18.32
Numer
Dział
Recenzje / Reviews
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.